دلیل کاهش شدید قیمت نات کوین چیست؟ حقوق اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ بازنشستگان کشوری واریز شد نحوه انتقال نات‌کوین از ربات تلگرام به کیف‌ پول و فروش آن + روش استیک‌کردن یا سرمایه‌گذاری کشف و توقیف ۲۱ تن پای مرغ غیربهداشتی در مشهد | در خرید گوشت چرخ‌کرده دقت کنید  در خواست اتاق اصناف مشهد از واحد‌های صنفی برای کمک به سیل‌زدگان استان ایران خودرو محصولات هایما را گران کرد+ جدول (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) دلار در آستانه ورود به کانال ۵۶ هزار تومان (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) توزیع ۲۲ هزار تن انواع کود‌های یارانه‌ای بین کشاورزان خراسان رضوی طی سال جاری آغاز عملیات خرید تضمینی گندم در خراسان‌رضوی | افزایش ۱۷ درصدی قیمت خرید تضمینی گندم از کشاورزان استان سودای صعود در روز‌های رکود بورس | گزارش وضعیت بازار سهام (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ایجاد خسارت در بخش کشاورزی بر اثر سیلاب در مشهد دعوت از نیروگاه‌ها برای عرضه برق تولیدی در بورس راه‌اندازی سامانه جدید عرضه خودرو‌های برقی | شروع ثبت نام از فردا + لینک (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) اتمام حجت به طلافروشان | یک توصیه به مردم: طلای خود را از طلافروشی‌های متصل به سامانه بخرید زمان بعدی حراج شمش طلا مشخص شد + جزئیات و مشخصات شمش طلای استاندارد یکصدوشانزدهمین شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی در مشهد برگزار شد ریزش دلار به کانال ۵۷ هزار تومان | حباب سکه چقدر شد؟ + جدول (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) بررسی فایل‌های اجاره در خیابان امام رضا (ع) مشهد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) توضیحات استاندار خراسان‌رضوی درباره تعیین میزان خسارت‌های ناشی از سیلاب در استان اعتبار ۸ هزار میلیارد تومانی بانک تعاون برای حمایت از تعاونی‌ها سهمیه سوخت کدام خودرو‌ها قطع می‌شود؟ (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) صادرات به روسیه با ریال آف‌شور | رفع تعهد ارزی صادرکنندگان چگونه انجام می‌شود؟ قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) استاندار خراسان‌رضوی: امدادرسانی به سیل‌زدگان و انجام عملیات پیشگیرانه باید در اولویت باشد اردی‌جهنم بورس| چرا شاخص بورس در اردیبهشت نزولی شد؟ سود بانکی در بازار سیاه وام‌ها چقدر است؟
سرخط خبرها

فاصله تولیدکنندگان‌ و مصرف‌کنندگان در صنعت ساختمان نگران‌کننده است

  • کد خبر: ۱۶۹۲۰۳
  • ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۲
فاصله تولیدکنندگان‌ و مصرف‌کنندگان در صنعت ساختمان نگران‌کننده است
رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر مشهد گفت: اکنون یکی از مهم‌ترین مشکلاتی که بسیاری از فعالان حوزه صنعت ساختمان با آن مواجه هستند، این است که فاصله تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان به‌طرز چشمگیر و نگران‌کننده‌ای افزایش پیدا کرده است.

حمید ضمیری در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز در حاشیه بیست‌وچهارمین نمایشگاه صنعت ساختمان مشهد گفت: هر ساله نمایشگاه‌های متعددی در حوزه صنعت ساختمان، تجهیزات و مصالح ساختمانی برگزار می‌شود که باعث شده است فرصت مناسبی برای افزایش بهره‌وری فعالان صنعت ساختمان و آشنایی علاقه‌مندان به وجود بیاید.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر مشهد در ادامه تصریح کرد: نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان به‌عنوان یک پلتفرم تأثیرگذار برای شرکت‌ها، متخصصان و کارشناسان صنعت محسوب می‌شود، چراکه از طریق شرکت در برنامه‌های نمایشگاهی می‌توانند نسبت به اشتراک‌گذاری فناوری‌های جدید و اطلاعات، اقدام کنند و برای ایجاد روابط تجاری طولانی‌مدت با سایر فعالان در بازارهای جهانی تلاش کنند.

این مسئول شهری یادآور شد: اگر بخواهیم اهمیت برگزاری نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان را در یک جمله بیان کنیم، به این صورت است که در راستای بازارهای جدید و نوظهور صنعت ساختمان، نمایشگاه بین‌المللی یک عامل محرک اصلی برای توسعه صنعتی و تجاری محسوب می‌شود.

به گفته ضمیری، اکنون یکی از مهم‌ترین مشکلاتی که بسیاری از شرکت‌ها و فعالان حوزه صنعت ساختمان با آن مواجه هستند، این است که فاصله تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان به‌طرز چشمگیر و نگران‌کننده‌ای افزایش پیدا کرده است. این دو گروه ارتباطات محدودتری با یکدیگر دارند. همین عامل موجب افزایش بی‌رویه قیمت‌های مصالح و تجهیزات ساختمانی و... شده است. نتیجه این کار چیزی به‌جز نارضایتی مشتریان، کاهش فروش و رکود تولید نیست.

وی تصریح کرد: هدف اصلی شرکت در نمایشگاه‌ها ارتباط رودررو با همکاران، مصرف‌کننده‌ها و تأمین‌کننده‌هاست.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد افزود: نمایشگاه بین‌المللی با تأمین یک فضای گسترده و کاملا دوستانه زمینه را به‌گونه‌ای فراهم می‌کند که تولیدکننده و مصرف‌کننده را در شرایط بازار امروزی در یک مکان منظم و برنامه‌ریزی‌شده با یکدیگر مرتبط سازد. بی‌گمان ارتباط بدون واسطه مصرف‌کننده یا مشتری با تولیدکننده کالای ساختمانی بسیاری از هزینه‌ها را کم می‌کند، رضایتمندی مشتری را افزایش می‌دهد و در نهایت به نفع تولیدکننده و مشتری خواهد بود.

وی تأکید کرد: نمایشگاه یکی از بهترین فرصت‌هاست که صاحبان شرکت‌های خدماتی یا کارگاه‌های تولیدی، بدون واسطه و مستقیم صحبت‌های مشتریان را بشنوند و نوع انتخاب‌ها را رصد کنند و با بررسی هوشمندانه اطلاعاتی که از نمایشگاه به‌دست می‌آورند، بتوانند تا حدود زیادی پیش‌بینی کنند که در چند ماه یا یک سال آینده چه خدمات یا محصولاتی تقاضای بیشتری خواهند داشت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->